Producenci
Promocje
Lampa WIRE FLOW
Lampa WIRE FLOW
2 499,00 zł 2 249,00 zł
szt.
Stolik LUIS 2
Stolik LUIS 2
299,00 zł 269,00 zł
szt.
Fotel BALL
Fotel BALL
2 699,00 zł 2 294,00 zł
szt.
Komoda LONDON z wnęką
Komoda LONDON z wnęką
2 400,00 zł 2 160,00 zł
szt.
Toaletka Elle
Toaletka Elle
3 500,00 zł 2 975,00 zł
szt.
LAMPA JOSE - wisząca
LAMPA JOSE - wisząca
499,00 zł 449,00 zł
Lampa biurkowa BRASS 2
Lampa biurkowa BRASS 2
699,00 zł 629,00 zł
szt.
LAMPA VEN - 3
LAMPA VEN - 3
1 499,00 zł 1 275,00 zł
szt.
LAMPA CLO - 40
LAMPA CLO - 40
949,00 zł 499,00 zł
szt.
Lampa podłogowa BRASS
Lampa podłogowa BRASS
1 599,00 zł 1 439,00 zł
szt.
LAMPA VEN - 6
LAMPA VEN - 6
2 699,00 zł 2 295,00 zł
szt.
LAMPA CORA 35
LAMPA CORA 35
799,00 zł 199,00 zł
Gwarancja
Niektóre towary oferowane przez sklep eva-design.pl są objęte GWARANCJĄ PRODUCENTA.
Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta i to on ustala jej treść. To gwarant decyduje zatem o tym, czy gwarancja zostanie udzielona oraz jakim zakresem odpowiedzialności zostaną objęte produkty.
Gwarantem nie musi być sprzedawca – może być nim producent lub dystrybutor.
O istnieniu gwarancji będziesz poinformowany najpóźniej w momencie wydania towaru.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).
WAŻNE:
  • zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu;
  • zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta;
  • w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej.
    Jeżeli masz kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt z nami tel.: 697 089 547

 

Obowiązek dostarczenia przedmiotu reklamacji

Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, sprzedawca musi mieć możliwość zweryfikowania zasadności roszczeń  poprzez stwierdzenie istnienia wady oraz podania przyczyn jej powstania. W związku z tym Ty – jako konsument  masz obowiązek dostarczyć zakupiony towar do sprzedawcy. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie uwzględniona zwrócimy Ci koszt dostarczenia rzeczy.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY
Jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.
 
WAŻNE:
  • zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb);
  • przesyłka nie może być nadana za pobraniem.
Ty – jako Konsument – ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.
 
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zwrócimy Ci jednak nie tylko koszty nabycia towaru, ale również koszty jego dostarczenia  - związanych z najtańszym spośród zawartych w ofercie sprzedaży sposobów jego dostarczenia.
 
Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś, bądź na podany przez Ciebie numer konta.
 
Zachęcamy Cię również do zapoznania  się z pełną treścią  REGULAMINU umieszczonego na naszej stronie internetowej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Platforma Finansowa
finansowanie w pełni online.

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły
Sklep internetowy Shoper.pl