Producenci
Promocje
Elegancka nocna szafka w stylu vintage
Elegancka nocna szafka w stylu vintage
1 390,00 zł 1 000,00 zł
szt.
Lampa CUELGA
Lampa CUELGA
599,00 zł 499,00 zł
szt.
Hoker WILSON
Hoker WILSON
939,00 zł 845,00 zł
szt.
Zielony drewniany kwietnik w stylu ludwikowskim.
Zielony drewniany kwietnik w stylu ludwikowskim.
560,00 zł 392,00 zł
szt.
Lampa podłogowa RELF
Lampa podłogowa RELF
1 599,00 zł 499,00 zł
szt.
Lampa RIGA 40
Lampa RIGA 40
999,00 zł 599,00 zł
szt.
Lampa RIGA 45
Lampa RIGA 45
1 299,00 zł 799,00 zł
szt.
Lampa RENE
Lampa RENE
599,00 zł 199,00 zł
Lampa BETI
Lampa BETI
699,00 zł 399,00 zł
szt.
LAMPA CORA  21
LAMPA CORA 21
499,00 zł 199,00 zł
LAMPA CORA 35
LAMPA CORA 35
799,00 zł 199,00 zł
Ława z Marylin Monroe w stylu Pop-art
Ława z Marylin Monroe w stylu Pop-art
1 828,00 zł 799,00 zł
szt.
Jak kupować?

Składanie zamówień i płatności

1. Informacje zawarte na stronie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty Sprzedawcy, w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów. Nie stanowią one również zapewnienia Sprzedającego.

2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem Koszyka na stronie Sklepu Internetowego lub drogą mailową na adres:eva.mebledesign@gmail.com.

3. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24H na dobę przez cały rok kalendarzowy, z zastrzeżeniem, że Zamówienia złożone po godzinie 22.00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Usługi mogą być niedostępne dla Użytkowników podczas okresowej konserwacji Sklepu Internetowego oraz w razie jego awarii. Okresowa konserwacja Sklepu Internetowego odbywa się jeden raz na miesiąc i nie będzie trwała dłużej niż czterdzieści osiem godzin.

4. Klient kompletuje zamówienie, wybierając Towar, którym jest zainteresowany, przez wybór polecenia "DO KOSZYKA" pod ceną danego Towaru znajdującym się na stronie Sklepu Internetowego. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w Koszyku sposobu Dostawy i płatności składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy. Wysłanie formularza następuje przez aktywację odpowiedniego pola w formularzu zamówienia. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu Dostawy.

5. W przypadku podania w formularzu zamówienia nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych, Sprzedawca spróbuje skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży.

6. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie Sklepu Internetowego przy kupowanym Towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin realizacji, sposób oraz koszt Dostawy.

7. Klient składając Zamówienie składa ofertę zakupu określonego Towaru. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą dokonania wpłaty ceny Towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy, oraz po wybraniu opcji wysyłki za pobraniem.

8. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

9. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatnościami Przelewy24 oraz PayPal.

10. W przypadku braku w Sklepie Internetowym zamówionego Towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, gdy zakup Towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.

11. Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi:

     a. anulowanie całości Zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji Zamówienia);

     b. anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji Zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa);

     c. podział Zamówienia oraz określenie terminu realizacji Zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów Dostawy związanych z podziałem Zamówienia).

12. Ceny na stronie Sklepu Internetowego zamieszczone przy danym Towarze:

      a. stanowią ceny brutto (z podatkiem VAT) i określone są w złotych polskich;

      b. nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy;

      c. nie zawierają informacji na temat ewentualnych opłat celnych, jeżeli adres dostawy jest poza terytorium Polski.

13. Każda transakcja potwierdzana jest fakturą .

14. Warunkiem wysłania lub wydania Towaru jest zapłata za towar i przesyłkę, nie dotyczy jeśli forma zakupu została wybrana za pobraniem.

15. Przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.

16. Klient ma możliwość zapłaty w następujący sposób:

      a. Przelewem na konto Sprzedawcy o numerze: 31 2490 0005 0000 4500 5163 1659.

      b. Płatność elektroniczna przy pomocy systemu Przelewy24.

      c. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

      d. Płatność elektroniczna przy pomocy systemu PayPal.

      e. Gotówką podczas osobistego odbioru Towaru. Osobisty odbiór Towaru możliwy jest po wcześniejszym złożeniu Zamówienia poprzez stronę Sklepu Internetowego oraz po telefonicznym lub mailowym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru.

17. Do sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te Towary, aż do wyczerpania się zapasów.

18. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu uiszczenia opłaty za zamówienie. Wprowadzanie zmian jest możliwe drogą mailową poprzez przesłania wiadomości na adres eva.mebledesign@gmail.com lub telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 724 180 521.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Jak kupować?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Platforma Finansowa
finansowanie w pełni online.

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły
Sklep internetowy Shoper.pl