Blog wpisy
Wersje językowe
Kontakt

EVA DESIGN Ewa Cichoń

tel.: 724 180 521
e-mail: eva.mebledesign@gmail.com
ul. Proszówki 412
32-700 Bochnia
woj. małopolskie
NIP 868-170-15-34
Bestsellery
Krzesło XAVIER - różowe złoto
Krzesło XAVIER - różowe złoto
479,00 zł 299,00 zł
szt.
Hoker XAVIER -  różowe złoto
Hoker XAVIER - różowe złoto
599,00 zł
Stołek XAVIER
Stołek XAVIER
149,00 zł
Promocje
Krzesło LUX - Splot czarno - biały
Krzesło LUX - Splot czarno - biały
549,00 zł 499,00 zł
szt.
Konsola "Black & silver"
Konsola "Black & silver"
812,00 zł 690,00 zł
szt.
Donica PERŁA
Donica PERŁA
496,00 zł 343,00 zł
szt.
Stolik kawowy
Stolik kawowy
999,00 zł 899,00 zł
szt.
Donica NOTTI
Donica NOTTI
510,00 zł 343,00 zł
szt.
Donica DALIA
Donica DALIA
446,00 zł 274,00 zł
szt.
Komoda z szufladami dąb - biały połysk
Komoda z szufladami dąb - biały połysk
2 630,00 zł 2 236,00 zł
szt.
Drewniane biurko HYGGE II
Drewniane biurko HYGGE II
1 390,00 zł 1 251,00 zł
szt.
Krzesło LUX - Tetris
Krzesło LUX - Tetris
549,00 zł 499,00 zł
szt.
Toaletka Elle
Toaletka Elle
3 500,00 zł 2 975,00 zł
szt.
Krzesło FLORESSA
Krzesło FLORESSA
269,00 zł 199,00 zł
Donica LILIA - Silver Champagne
Donica LILIA - Silver Champagne
567,00 zł 377,00 zł
szt.
Postarzany stół z rzeźbieniem - świerkowy
Postarzany stół z rzeźbieniem - świerkowy
1 990,00 zł 1 800,00 zł
szt.
Donica ORCHIDEA
Donica ORCHIDEA
447,00 zł 274,00 zł
szt.
Donica MAHONIA II
Donica MAHONIA II
190,00 zł 158,00 zł
szt.
Krzesło XAVIER Wood różowe złoto
Krzesło XAVIER Wood różowe złoto
569,00 zł 339,00 zł
szt.
Stoliki "Deco coffee"
Stoliki "Deco coffee"
984,00 zł 886,00 zł
szt.
Donica CHABER II
Donica CHABER II
399,00 zł 274,00 zł
szt.
Donica RITA PERŁOWA - II
Donica RITA PERŁOWA - II
372,00 zł 257,00 zł
szt.
Donica HEDERA
Donica HEDERA
275,00 zł 234,00 zł
szt.
Produkt dnia
Postarzana szafka łazienkowa
Postarzana szafka łazienkowa
1 071,00 zł 964,00 zł
szt.
Krzesło CARO
Krzesło CARO
499,00 zł 349,00 zł
Krzesło PANTON
Krzesło PANTON
249,00 zł 159,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

 

Tryb postępowania reklamacyjnego towaru.

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu rzecz wolną od wad fizycznych lub prawnych.

  2. Sprzedawca odpowiada za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi (Konsumentowi).

  3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

  4. Kupującym (konsument), może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

  5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

  6. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

  8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

  9. Zawiadomienie o wadliwości Towaru powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta, rodzaj dostrzeżonej niezgodności wraz opisem na czym ona polega, w miarę możliwości zdjęcie reklamowanego Towaru oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. Zawiadomienia należy dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy : eva.mebledesign@gmail.com lub pisemnie na adres Sprzedawcy: Ewa Cichoń   Proszówki 412   32-700 Bochnia

  10. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

  11. W przypadku wadliwości Towaru, roszczenia Klienta są realizowane nieodpłatnie na każdym etapie procedury reklamacyjnej.

  12. W kwestiach reklamacji stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny, w szczególności art. 555 [1] - 576[4] (Rękojmia za wady)

  13.  W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

    Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

     

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Platforma Finansowa
finansowanie w pełni online.

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe