Producenci
Promocje
Elegancka nocna szafka w stylu vintage
Elegancka nocna szafka w stylu vintage
1 390,00 zł 1 000,00 zł
szt.
Lampa CUELGA
Lampa CUELGA
599,00 zł 499,00 zł
szt.
Hoker WILSON
Hoker WILSON
939,00 zł 845,00 zł
szt.
Zielony drewniany kwietnik w stylu ludwikowskim.
Zielony drewniany kwietnik w stylu ludwikowskim.
560,00 zł 392,00 zł
szt.
Lampa podłogowa RELF
Lampa podłogowa RELF
1 599,00 zł 499,00 zł
szt.
Lampa RIGA 40
Lampa RIGA 40
999,00 zł 599,00 zł
szt.
Lampa RIGA 45
Lampa RIGA 45
1 299,00 zł 799,00 zł
szt.
Lampa RENE
Lampa RENE
599,00 zł 199,00 zł
Lampa BETI
Lampa BETI
699,00 zł 399,00 zł
szt.
LAMPA CORA  21
LAMPA CORA 21
499,00 zł 199,00 zł
LAMPA CORA 35
LAMPA CORA 35
799,00 zł 199,00 zł
Ława z Marylin Monroe w stylu Pop-art
Ława z Marylin Monroe w stylu Pop-art
1 828,00 zł 799,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Tryb postępowania reklamacyjnego towaru.

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu rzecz wolną od wad fizycznych lub prawnych.

  2. Sprzedawca odpowiada za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi (Konsumentowi).

  3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

  4. Kupującym (konsument), może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

  5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

  6. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

  8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

  9. Zawiadomienie o wadliwości Towaru powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta, rodzaj dostrzeżonej niezgodności wraz opisem na czym ona polega, w miarę możliwości zdjęcie reklamowanego Towaru oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. Zawiadomienia należy dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy : eva.mebledesign@gmail.com lub pisemnie na adres Sprzedawcy: Ewa Cichoń   Proszówki 412   32-700 Bochnia

  10. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

  11. W przypadku wadliwości Towaru, roszczenia Klienta są realizowane nieodpłatnie na każdym etapie procedury reklamacyjnej.

  12. W kwestiach reklamacji stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny, w szczególności art. 555 [1] - 576[4] (Rękojmia za wady)

  13.  W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

    Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Platforma Finansowa
finansowanie w pełni online.

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły
Sklep internetowy Shoper.pl