Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?
Tak, ale nie dotyczy to każdego asortymentu oraz po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem tel: 697 089 547
Czy moje zamówienie będzie dobrze zabezpieczone podczas transportu?
Zawsze zwracamy baczną uwagę na prawidłowe zabezpieczenie towaru do wysyłki.
Pod każdy większy gabarytowo towar przygotowujemy paletę z drewna na wymiar, zabezpieczamy - naroża tekturowymi kątownikami, tekturą, Całość owijamy folią stretch. Należy również zwrócić uwagę w jakim stanie przesyłka została dostarczona.
Patrz regulamin
§ 11 (Klient kupujący Towar wraz z przesyłką zobowiązany jest do jej rozpakowania przy kurierze, w celu zweryfikowania czy otrzymany Towar nie uległ zniszczeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Klient zobowiązany jest do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody, a następnie do niezwłocznego kontaktu ze Sprzedawcą mailowo na adres eva.mebledesign@gmail.com lub telefonicznie pod numerem (+48) 697 089 547 w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera jest koniecznym warunkiem dochodzenia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.)
Kiedy otrzymam przesyłkę?
Termin realizacji zamówienia jest podany na karcie produktu oraz w koszyku.
Jakie są koszty dostawy zamówienia?
Aby sprawdzić koszt całego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.
Czy ceny i stany magazynowe są aktualne?
Stany magazynowe są aktualizowane po każdym złożonym zamówieniu.
Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?
Ceny podane na liście produktów są cenami brutto, na karcie każdego przedmiotu znajduje się cena brutto.
Czy mogę skorzystać z płatności internetowych w waszym sklepie?
Oczywiście. Oferujemy Przelewy24 oraz PayPal
Czy otrzymam gwarancję na zakupiony towar?
Tak, niektóre towary oferowane przez sklep eva-design.pl są objęte GWARANCJĄ PRODUCENTA.
Jak odbywa się procedura reklamacji i zwrotów?
Gdzie mogę znaleźć opinie o sklepie?
Czy do złożonego zamówienia mogę dodać kolejny produkt?
Do już złożonego zamówienia możesz dodać kolejny produkt o ile złożone zamówienie nie zostało spakowane i przekazane do wysyłki. Ne temat takich zmian najlepiej dowiedzieć się dzwoniąc pod numer tel: 697 089 547 lub uzyskując informacji pd adresem: eva.mebledesign@gmail.com
Czy mogę zmienić moje już złożone zamówienie?
Możesz. Wystarczy skorzystać z linków, które znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Ewentualnie, gdy już potwierdziłeś złożenie zamówienia poprzez link znajdujący się w mailu, a chciałbyś dokonać zmiany, to możesz to zrobić dzwoniąc pod numer tel: 697 089 547 lub pisząc do nas: eva.mebledesign@gmail.com
Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu Klienta, również dzwoniąc pod numer tel: 697 089 547 lub pisząc do nas: eva.mebledesign@gmail.com
Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?
Tak. Oferujemy tego typu usługę. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera.